خانه / دانلود / پاورپوینت معرفی و بررسی دیوار JK

پاورپوینت معرفی و بررسی دیوار JK

پاورپوینت معرفی و بررسی دیوار JK

 

پاورپوینت معرفی و بررسی دیوار JK

پاورپوینت معرفی و بررسی دیوار JK شامل ۲۴ اسلاید با فرمت PPT است که به معرفی و بررسی دیوار JK می پردازد. این فایل به صورت اختصاصی توسط تیم تحریریه سایت پروژه ها تهیه و تنظیم شده است.

گوشه ای از توضیحات:

در حال حاضر معمولا میانقاب ها با اهداف غیر سازه اى و عمدتاً به منظور تقسیم فضا و اغلب با مصالح سنتى در ساختمان ها بکار می روند. طی تحقیقات مختلف نشان داده شده است که این اعضا تاثیر بسزایى بر روى سختى و مقاومت جانبى ساختمان ها داشته و لذا تاثیرات آن ها در رفتار لرزه اى ساختمان باید به هنگام تحلیل و طراحى لحاظ گردد. در ادامه برخى از محققین تلاش نمودند تا با حذف مودهاى نامطلوب شکست میانقاب وافزایش شکل پذیری آن، به نوعی میانقاب مهندسی دست پیدا کنند.

JK یک تکنولوژی جدید و انقلابی در صنعت ساختمانی است که در سال ١٩٨۴ توسط مهندس Joseph Keefer در کشور فرانسه متولد شده وهم اکنون به عنوان یک روش ساخت و ساز سریع و مقاوم در عرصه بین المللی مورد بهره برداری قرار می گیرد. این فناوری از بافت فولاد تقویت شده تشکیل یافته است که با تزریق بتن سبک به درون این بافت، استحکام و یکپارچگی پیدا می کند.

بتن سبک EPS بتنی است که در آن به جای استفاده از سنگ دانه های متداول از دانه های پلی استایرن، ماسه بادی، الیاف، سیمان و در صورت نیاز از سایر افزودنى هاى بتنى استفاده می شود. ازجمله مهم ترین این مزایا می توان به شکل پذیری و دوام بالای آن اشاره کرد.

پاورپوینت معرفی و بررسی دیوار JK شامل:

  • مقدمه

  • معرفی دیوار JK

  • ویژگی ها و مزایای دیوار JK

  • استفاده از دیوار JK به عنوان میانقاب در قاب فولادی

  • نتیجه گیری

  • منابع

۶۵۰۰تومان – خرید

درباره ی ادمین

همچنین ببینید

تاثیر پروتئین های هیدرولیز شده ضایعات کشتارگاهی طیور بر سطح باکتری های روده و بقا در لارو قزل آلا در مواجهه با آئروموناس سالمونیسیدا

نکات خلاصه شده درس بیماری های ماهی

  نکات خلاصه شده درس بیماری های ماهی بیماری یک پدیده غیر عادی است که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *