خانه / دانلود / پاورپوینت اهداف و فواید بیوفیلیک در محیط زیست

پاورپوینت اهداف و فواید بیوفیلیک در محیط زیست

پاورپوینت اهداف و فواید بیوفیلیک در محیط زیست

 

پاورپوینت اهداف و فواید بیوفیلیک در محیط زیست

پاورپوینت اهداف و فواید بیوفیلیک در محیط زیست شامل ۳۴ اسلاید با فرمت PPT است که به بررسی علم بیوفیلیک و اهداف و فواید آن در محیط زیست می پردازد. این فایل به صورت اختصاصی توسط تیم تحریریه سایت پروژه ها تهیه و تنظیم شده است.

گوشه ای از توضیحات:

طراحی بیوفیلیک در یک نگاه، تشخیص نیاز فطرى انسان براى برقرارى ارتباط با طبیعت به همراه پایداری و استراتژى های جهانى طراحى براى خلق محیط هایی است، که بتوانند کیفیت زندگی را افزایش دهند پروفسور کلرت طراحی بیوفیلیک را مدل جدیدی از معماری سبز می داند که وعده داده است انسان ها را دوباره با طبیعت پیوند دهد. به طور کلى طراحى بیوفیلیک کوششی دقیق برای فهم و درک نیاز ذاتی بشر برای همبستگی و پیوند با دنیای طبیعى و تاثیر آن در طراحى و ساخت محیط هاى مناسب برای زندگی می باشد این موضوع نسبتا به سادگی قابل درک است.

در حال حاضر شواهد رو به رشدی از مزایای مثبت سلامت جسمی و روانی در ارتباط با فضای سبز و عناصر سبز در محیط های زندگی و کاری وجود دارد. تحقیق در مقیاس ساختمانى روابط مثبت و قوى بین حضور نور طبیعی روز، هوای تازه و فضای سبز با افزایش شادی کارمندان و بهره وری آنان را نشان می دهد. مطالعات مشابه بیان می کند مدارسى که نور طبیعى روز و دیگر عناصر طبیعی را باهم ترکیب کرده اند، موجب افزایش سطح نمرات آزمون خود گشته اند. درحالی که بیشترین انرزى و توجه از قبل بر طراحى بیوفیلیک متمرکز شده است وعمده توجه بر ساختمان و محوطه آن قرار گرفته است.

در اعصار گذشته بنیان های طبیعی زندگی آب، هوا، خاک، پوشش گیاهی هنوز به طور جد تهدید نشده بودند و چشم اندازهای متنوع کشاورزی و بقایای چشم اندازهای طبیعی بخش وسیعى از طبیعت سرزمین ایران را تشکیل می دادند. به همین دلیل دسترسی به طبیعت آزاد، قدم زدن، هواخوری و گذران یک روز پربار در کنار طبیعت چندان دشوار نبود. بنابر دلایلی که در بخش مقدماتى مطالعات حاضر کفته شد، به مرور زمان، نخست چشم اندازهای طبیعی و سپس چشم اندازهای متنوع کشاورزی از فضای پیرامون شهرها شروع به عقب نشینی کردند.

پاورپوینت اهداف و فواید بیوفیلیک در محیط زیست شامل:

  • چکیده

  • تعریف بیوفیلیک

  • مفهوم طراحی بیوفیلیک

  • ویژگی های طراحی بیوفیلیک

  • اهداف طراحی بیوفیلیک

  • تعامل دو سویه میان طبیعت و معماری

  • تعامل در طراحی بیوفیلیک

  • فواید حاصل از طبیعت بر انسان

  • نتیجه گیری

  • منابع

۱۷۰۰۰تومان – خرید

درباره ی ادمین

همچنین ببینید

تاثیر پروتئین های هیدرولیز شده ضایعات کشتارگاهی طیور بر سطح باکتری های روده و بقا در لارو قزل آلا در مواجهه با آئروموناس سالمونیسیدا

نکات خلاصه شده درس بیماری های ماهی

  نکات خلاصه شده درس بیماری های ماهی بیماری یک پدیده غیر عادی است که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *